میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ بدون کم ترین درد و عوارض در کلینیک زیبایی ادونیس.میکرونیدلینگ برای درمان چین و چروک پوست با استفاده از جدیدترین دستگاه ها.انجام میکرونیدلینگ در گیشا توسط بهترین پزشک زیبایی در گیشا.

میکرونیدلینگ روشی است که توسط سوزن های مخصوص تحریک کلاژن سازی باعث ترمیم پوست آسیب دیده می گردد.

در میکرونیدلینگ تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک (که بر اساس نوع پوست و هدف مورد نظر مشخص می گردد.) به طور همزمان وارد لایه دوم پوست (درم) می شوند. در این زمان سیستم ایمنی بدن فعال شده و سبب افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین و همچنین افزایش ضخامت لایه اول پوست (اپیدرم) می گردد.
رشته های کلاژن و الاستین در واقع رشته های پروتئینی هستند که وظیفه استحکام و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را به عهده داشته و عامل اصلی در جوانسازی پوست به شمار می آید.
در میکرونیدلینگ از داروها نیز برای رفع مشکل بیمار کمک گرفته می شود که بر اساس نوع مشکل چروک و خطوط پوست، تیرگی رنگ پوست، کک ومک، خشکی پوست، جای جوش و یا انواع اسکارها (جای بخیه یا برش) نوع دارو توسط پزشک تعیین می گردد که حین انجام کار توسط دستگاه، دارو به طبقات زیرین پوست جائی که کرمها هزار برابر کمتر نفوذ می کنند، وارد می شود.
از مزایای میکرونیدلینگ انجام PRP طبیعی است چون حین انجام کار و ورود سوزن های دستگاه کمی خونریزی ایجاد می شود (البته بیمار کاملا راحت و بدون درد است) که به واسطه آن پلاکتهای موجود در خون فرد دوباره وارد لایه میانی پوست یا درم می شود در واقع همان کاری که در PRP که تلقیح پلاکت در پوست است انجام می شود. با این تکنیک سه کار با هم روی پوست انجام می شود.
و به این وسیله پلاکت ها که از عوامل اصلی برای جوانسازی پوست هستند وارد عمل شده و نقش خود را ایفا می نمایند.
در این مرکز برای انجام میکرونیدلینگ از بی حسی موضعی توسط کرمهای بی حسی اروپایی بهره گرفته می شود طوری که فرد در هنگام انجام میکرونیدلینگ احساس انجام ماساژ بر روی صورت دارد و کاملا راحت و بدون درد می باشد.

کاربرد میکرونیدلینگ :
درمان چین و چروک پوست (جوانسازی به واسطه تحریک کلاژن سازی)
درمان اسکار (جای زخم و جراحت)
• درمان علائم ناشی از سوختگی
• درمان استرچ مارک (ترک های پوستی)
• درمان ریزش مو
• درمان تیرگی و لکه های تیره پوست
درمان کک و مک
درمان جای جوش

مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ:

رعایت موارد زیر بعد از میکرونیدلینگ به شما کمک می کند که هرچه سریعتر و بهتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

– از کرم های موضعی و داروهای آنتی بیوتیک استفاده کنید.

استفاده از لوسیون و کرم های ضد آفتاب

– التهاب و قرمزی در محل میکرونیدلینگ شایع است، تا زمانی که این علائم وجود دارد از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

– تا یک هفته بعد از کرم های لایه بردار استفاده نکنید.

– تا ۲۴ ساعت از حمام رفتن و سونا خودداری کنید.

– تا ۴۸ ساعت از مصرف لوازم آرایشی خودداری کنید.

انجام تمامی خدمات و جراحی های زیبایی از قبیل:هایفو، لیفت قوی و موثر صورت و گردن ، لیزر موهای زاید ، مزوتراپی لیفت صورت و جوانسازی و رفع چروک ، درمان تیرگی دورچشم ، از بین بردن چربیهای اضافی شکم و پهلو ، تزریق بوتاکس ، میکرونیدلینگ، رفع لک و جای جوش و زخم ، برداشت خال، زگیل، میخچه تزریق ژل و… در کلینیک زیبایی ادونیس توسط مجرب ترین پزشک زیبایی در تهران.

به متولدین هر ماه ۵۰ هزار تومان تخفیف در کلیه خدمات در ماه تولدشان داده میشود.

ساعات کاری ؛ شنبه الی پنجشنبه ساعت ۱۰-۱۹
تلفن جهت هماهنگی ۸۶۱۱۰۸۴۴-۸۶۱۱۰۸۴۹ – ۰۹۱۲۰۱۵۰۸۱۷